• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Популяризація крафтової культури в Арбузинському БТШ

Популяризація крафтової культури в Арбузинському БТШ

2021-04-05

/Files/images/174655444_459332381940382_8309149754705197387_n.jpg

05.04.2021 року о 9.00 на базі Арбузинського БТШ згідно плану роботи відбувся творчо-практичний семінар на тему: «Популяризація крафтової культури в Арбузинському БТШ» # креативнийпростір

Мета: Вироблення крафтової культури в закладі та її популяризація.

Для досягнення поставленої мети були поставлені завдання:

- ознайомити учасників семінару з поняттям «крафт», історією виникнення, кращими зразками світового рівня.

- створити ескіз логотипу сувенірної продукції закладу;

- виробити єдині рекомендації щодо створення крафтової сувенірної продукції в закладі;

Цілепокладання:

• навчати вихованців так, щоб потім могли знайти своє місце у мінливій економіці 21 століття;

• в умовах глобалізації вихованцям необхідно розуміти свою крафтову культурну ідентичність та передавати культуру свого суспільства іншим;

• врахування місцевого колориту при виконанні крафтової сувенірної продукції;

• дотримання принципів навчання.

Працювали по методу «Снігова куля»

Все почалося з побудови асоціативного куща «Craft –це».Модератор Інна Павлова вступним слово про крафт мотивувала учасників семінару до висловлювання своєї думки, щодо визначення поняття «крафт». Думки були різними і ствердними та навіть уточнююче цікавими..

В ході побудови асоціативного ряду прийшли до висновку що крафт поєднує в собі ручну роботу, традиції, ремесло, авторську роботу та ідею, продукти які дивують, самоповагу, творчий процес, вияв усіх можливих і божевільних ідей, саморозвиток, експерименти, безкомпромісний рецепт, безкомпромісну якість і безкомпромісне ставлення до продукту, який ти виготовляєш. Основний пріоритет у крафтовій продукції - якість, тенденція, яка сприяє розвитку культури, продукти, зроблені не на заводі, а в майстерні, маленькими партіями і за індивідуальними рецептами.

Для розуміння «крафтовий продукт» зупинилися на тому, яка продукція має таку марку і яка може підпадати під поняття крафту і чому.

З’ясувавши, що і до чого, перейшли до модуля «Професійно вдосконалюємося». Короткий екскурс в історію крафту здійснила Поліна Беркань. Вона розповіла історію виникнення «крафту», назвала причини, що сприяли укоріненню самої термінології «крафтовое», яке згодом стало терміном маркетингу. Інформаційний контент був коротким, але інформаційно влучним.

У модулі «Крафтова культура» була тема: «З любов’ю до крафту». Саме через призму такого почуття і було задумано показати важливість та цінність крафтової культури в Україні.

Світлана Левченко підібрала відеоролики про продукцію українських виробників, яка має статус крафтової.

Снігова куля інформаційно зростала. Поліна Беркань показала учасникам семінару презентацію «Логотипи світу». Представлені зразки лого мали широкий візуальний ряд: музичної індустрії, машинобудування, побутової техніки, напоїв, солодощів, парфумерії, одягу, компаній звукозапису, рок-гуртів … Важливим був контент про професійні дизайнерські підходи у створенні фірмово лого які мають: кольоровий градієнт, чорно-білий тренд, абстракції, геометричні фігури, леттерінг, від руки, Web-анімацію.

Насичення інформацією дало змогу перейти до практичного модуля «Творча лабораторія». Під час модуля учасники семінару створювали ескіз логотипу для виробів ручної роботи Арбузинського БТШ. Всього варіантів було десять. В результаті було обрано один логотип, який буде взято за основу.

В ході творчої дискусії виробили рекомендацій щодо створення брендового сувеніру Арбузинського БТШ, а саме :

· - завершити розробку логотипу для БТШ;

· - керуватися в роботі виробленими рекомендаціями, щодо виготовлення крафтової сувенірної продукції під час гурткових занять, масових заходів, конкурсів;

· - ознайомлювати вихованців з поняттям крафт, історичними довідками та кращими зразками;

· - активізувати роботу онлайн ярмарок, виставок на сторінках соціальної мережі Facebook ;

· - впроваджувати крафтові ідеї при створенні творчих робіт під час освітнього процесу;

· - проводити дитячі МК по створенню крафтових сувенірів;

· - вивчати місцеві традиції з метою вироблення крафтової лінії.

· - популяризувати Арбузинський БТШ через сувенірну продукцію і презентації крафтових ідей.

Висновок:

Вибір теми у співвідношенні вже відомого та нового матеріалу дозволив поглибити знання учасників семінару, підвищити їх інтерес до крафту, розширити світогляд, надав можливість розробляти та створювати крафтову сувенірну продукцію.

· Педагогічна доцільність постановки мети та завдань семінару була досягнута завдяки правильно підібраному інформаційному контент.

Всі питання розкриті, глибина та повнота їх висвітлення повноцінна і ефективна.

Кiлькiсть переглядiв: 54

Коментарi